روتختی دانتل دو نفره ایرانی و ترک

از ویژگی های خاص روتختی دانتل دو نفره این است که تفاوت چندانی میان روتختی دانتل ایرانی و ترک وجود ندارد؛ هردو کشور تلاش خود را کرده اند تا محصولی با کیفیت را به مشتریان خود در سراسر دنیا ارائه کنند.
حتی گاه می توان با افتخار بیان کرد روتختی دانتل ایرانی می تواند از روتختی دانتل خارجی بهتر باشد.
خرید این روتختی ایرانی می تواند کمک بزرگی در پیشرفت و حمایت از تولید داخل را به همراه داشته باشد.
روتختی دانتل دونفره بیشتر برای عروس ها استفاده می شود؛ علاوه بر آن این روزها روتختی دانتل نوزاد و نوجوان هم مورد توجه بسیاری واقع شده است.

روتختی دانتل دونفره ایرانی و ترک

خصوصیات انواع روتختی دانتل دو نفره

روتختی دانتل دارای تورهای زیبا در اطراف خود است بنابراین به نظر می­رسد شستشو این روتختی ها سخت باشد اما می توان با خیال راحت آن را شستشو داد زیرا این روتختی ها از تور هایی با انعطاف زیاد تولید شده و نگرانی مشتریان از شستشو را پشت سر گذاشته است.
در تولید انواع روتختی دانتل مثل روتختی دانتل مخمل ترک یا روتختی دانتل نوجوان از الیاف درجه یک استفاده شده است که پس از استفاده ی مکرر باز هم از پاره شدن یا پرز دادن جلوگیری می کند.
روتختی های دانتل معمولا از نوع دو نفره هستند و اکثرا به روتختی عروس معروف اند و طرح هایی برای نوزادان هنوز در این برند تولید نشده است.
از خصوصیات بارز روتختی دانتل استفاده از رنگ های روشن در تولید روتختی است تا فضایی دلنشین را برای اتاق خواب فراهم آورد.

روتختی دانتل دونفره ایرانی و ترک

قیمت روتختی دانتل کار شده عروس

روتختی دانتل عروس کارشده با تور و مروارید به رنگ های سفید، صورتی و سبز از خاص ترین روتختی های عروس بشمار می ­رود؛ این مدل روتختی معمولا بیش از سه تیکه دارد ( اکثرا دارای شش، هشت یا ده تیکه)  و زیبایی و شیک بودن را به تخت خواب شما هدیه می ­دهد.
با توجه به قینت این روتختی ها روتختی دانتل نسبت به باقی روتختی ها جزو روتختی های ارزان به حساب نمی آید ولی با توجه به جنس عالی و مجلل بودن نسبت به اکثر روتختی ها قیمت نسبتا مناسبی را به خود اختصاص داده و به صرفه تر می باشد.
خرید حضوری این روتختی به دلیل حجم و وزن زیاد ممکن است مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد و بهترین راه تهیه آن استفاده از خرید غیر حضوری و به صورت آنلاین است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.