فروش ویژه پرده چاپی آبی با تخفیف 15 درصدی

پرده چاپی آبی در انواع طرح، رنگ و مدل های مختلف تولید می شود. این پرده دارای مدل های بی شماری می باشد و توسط برندهای مختلف نیز تولید می شود.

چرا باید پرده چاپی را انتخاب کنیم؟

همانطور که می دانید پرده ها به منظور جلوگیری از نور، سرما و یا حفاظت از نگاه غریبه ها بر روی پنجره نصب می شوند. یکی دیگر از وظایف مهم پرده ها هویت بخشیدن به خانه و غنی سازی دکوراسیون می باشد. مهم نیست که آشپزخانه است یا اتاق خواب پرده ها با ظاهر خود به خانه ما زیبای می بخشند.

امروزه پرده ها دارای مدل های مختفی می باشند و در انواع طرح تولید می شوند. این طرح ها باعث زیبایی بیشتر می شوند. شما عزیزان می توانید با توجه به محل نصب پرده از طرح های مختلفی استفاده کنید. برای مثال برای پرده آشپزخانه از طرح میوه یا طبیعت استفاده کنید و پرده اتاق خواب را از انواع فانتزی انتخاب کنید.

پرده چاپی آبی

جنس پرده چاپی آبی چیست؟

جنس پرده ها از موارد بسیار مهم می باشند. همانطور که می دانید پرده ها هر چند وقت یک بار به شستشو نیاز دارند و با انتخاب پرده با کیفیت حتی پس از شستشوی مداوم نیز جنس پردتان خراب نمی شود و ظاهر خود را حفظ می کند.

این ویژگی در پرده های چاپی از اهمیت بالاتری برخوردار است زیرا این نوع از پرده ها اگر جنس خوبی نداشته باشند پس از شسشتو رنگشان می رود و کیفیت طرح چاپ شده به شدت پایین می آید.

پرده چاپی به صورت کلی از هر پارچه ای تولید می شود که قابلیت چاپ بر روی پارچه را داشته باشد. در ادامه برخی از این پارچه ها را معرفی می کنیم.

  • کتان
  • نخ
  • مخمل

پرده چاپی آبی

بهترین راه خرید پرده و روتختی

امروزه یکی از راه های که برای خرید پرده و روتختی بسیار محبوب شده است راه آنلاین می باشد. همانطور که می دانید امروزه سایت های زیادی دست به فروش محصولات خود به صورت اینترنتی زده اند.

خرید اینترنتی دارای مزایای بی شماری می باشد که در ادامه برخی از آنها را نام می بریم.

  • صرفه جویی در زمان
  • صرفه جویی در هزنیه ها
  • بهره مندی از تخفیف های مختلف
  • کاهش ترافیک؛ آلودگی هوا و…

سیات داناخواب یکی از بهترین سایت ها برای خرید روتختی و پرده می باشد که دارای مدل های متنوع و زیبا می باشد.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.