بازار آنلاین خرید و فروش روتختی مخمل برجسته

از گذشته های بسیار دور مردم اشرافی علاقه به استفاده از روتختی مخمل برجسته داشته اند، علاوه بر روتختی از این پارچه شیک در دیگر وسایل نیز استفاده می کردنند.

فروشگاه های آنلاین امروزه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار شده اند به صورتی که آینده این نوع خرید بسیار روشن است و با پیشرفت بیشتر تکنولوژی داریم به سمتی پیش می رویم که خرید حضوری از بین می رود.

با خرید آنلاین روتختی های مخمل گل برجسته از سایتی معتبر و مطمئن به آسانی خرید خود را انجام دهید.

داناخواب یکی از بهترین سایت ها در زمینه خرید و فروش روتختی مخمل برجسته است که با فروش انواع مختلف کالای خواب نیاز شما را در این زمینه برطرف می کند.

 روتختی مخمل برجسته

مشخصات روتختی مخمل برجسته

روتختی مخمل برجسته معمولا به صورت هشت تیکه تولید می شود که در زیر به شرح این موارد می پردازیم:

  • ‌ یک روتختی لحافی در ابعاده 260*240
  • یک عدد ملحفه
  • یک جفت رو بالشت 50*70
  • یک عدد کوسن گرد
  • یک عدد کوسن مربع
  • دو عدد بالشت

این روتختی شیک و زیبا به دلیل دارا بودن تیکه های زیبا شیک تر است و به زیبایی ظاهری آن افزوده است؛ با خرید این روتختی زیبا و همچنین با کیفیت به خواب آرام شب خودتان کمک کنید. روتختی های مخمل برجسته با طاهر ساده و شیکی که دارند بهترین انتخاب برای دکوراسیون اتاق خواب مونوکروم و مینیمال می باشند شما عزیزان می توانید تنها با یک سرچ اطلاعات زیادی را در مورد این سبک ها به دست آورید و اتاق خود را متناسب با این دکوراسیون بچینید.

 روتختی مخمل برجسته

روتختی برجسته مخمل دو نفره

روتختی برجسته مخمل دو نفره بهترین انتخاب برای جهازیه عروس می باشد، این روتختی با حالت اشرافی و لوکسی که دارد ظاهر اتاق عروس را به کلی عوض می کند. بهترین کار این است که در مرحله آخر دست به انتخاب روتختی بزنید تا کاملا بتوانید روتختی را مناسب برای اتاق سفارش دهید.

از زیباترین روتختی های مخمل می توان به روتختی مخمل سبز قرمز و آبی اشاره کرد‌ این روتختی ها با ظاهر شیک و زیبایی که دارند چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کنند و محیطی زیبا را برای شما به ارمغان می‌ آوردند‌؛ روتختی های مخمل برجسته علاوه بر زیبایی ظاهری از کارایی بالای نیز برخوردارند و همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم به راحتی خواب شب شما نیز کمک می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.