قیمت پتو نیکو بافت دونفره در حراج آنلاین

خرید پتو و دیگر کالاهای خواب در حراج های آنلاین می تواند از بهترین روش ها در خریدی پتو نیکو بافت دو نفره با قیمت مناسب و کیفیت بالا باشد .

ویژگی های پتو با کیفیت

پتوی خوب ویژگی های بسیاری از قبیل نرمی ، طراوت و راحتی و ویژگی های بسیار دیگری دارد که ممکن است شما حتی به آن ها فکر هم نکرده باشید.
کارشناسان خواب توصیه می کنند در محیطی نه خیلی گرم و نه خیلی سرد بخوابید. دمای مناسب برای خوابیدن برای اغلب افراد بین 17 تا 21 درجه سانتیگراد می باشد. اگر دمای اتاق خواب شما خیلی پائین بیاید خوابتان مختل خواهد شد. از این رو استفاده از یک پتوی خوب که بتواند دمای بدن شما را حفظ کرده و در عین حال باعث گرم شدن بیش از حد شما نشود ، اهمیت زیادی دارد.

پتو های نیکو بافت از بهترین محصولات کالای خواب به شمار می آید که خوابی راحت را برای شما تضمین می کند . برای اطلاع از قیمت پتو نیکو بافت دونفره همراه ما باشید .

ویژگی های پتو با کیفیت

خرید اینترنتی پتو دو نفره

پتو ها از پارچه های متنوعی تولید می شوند و هر جنس پتو مناسب با شرایط آب و هوایی و همچنین میزان حساسیت فرد می باشد .
انواع پارچه در تولید پتو را بشناسید .

  • پارچه نخی: پتو های نخی در برابر شستشوهای متعدد مقاوم هستند. امکان رشد عوامل آلرژی زا در بستر خواب کاهش می دهند..
  • پشم : پارچه پشمی می تواند سنگین و یا سبک وزن باشد. عایق حرارتی بسیار خوبی است و در زمان لرزیدن از سرما در زمستان یک پتوی خوب و حتی عالی است.
  • کرک : یک پتوی کرک شبیه لحافی نازکی از جنس کرک است. اما نازکتر و سبک تر از لحاف است.
  • ولوکس : این پتو ها برای هتل ها مناسب هستند. یک فوم نازک دارند که با پارچه نایلون مخملی پوشیده شده است. این پتو ها ضد آلرژی بوده و در شستشو های متعدد با دوام و خیلی گرم هستند.

خرید اینترنتی پتو دو نفره

قیمت پتو نیکو بافت دونفره

شناخت شرکت نیکو بافت برتی خریدی با خیال آسوده خالی از لطف نیست .
برای شناخت این شرکت قدیمی و ممتاز در تولید کالای خواب ، با ما همراه باشید .
شرکت نیکو بافت در سال ۱۳۵۴ بهره‌برداری شد و دارای پتوهای مختلفی از جمله پتوی ثمین، پتوی نیکو، پتوی زمرد و پتوی الماس است.
این شرکت با تولید پتو با کیفیت بالا و طرح و رنگ های زیبا و جذاب در کنار قیمت بسیار مناسب بخش عمده ای از بازار فروش را از آن خود نموده است .
این نکته را هم در نظر داشته باشید که خرید پتو از یک برند معتبر می‌تواند تضمینی برای خرید پتو باشد.

قیمت پتو نیکو بافت دونفره متناسب با کیفیت مواد اولیه تولیدی این محصول بسیار مناسب بوده است و تضمینی برای کیفیت بالای این محصول است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.